poniedziałek, 19 czerwca 2017

Kotlety poweekendowe

Po weekendzie zostało mi trochę ugotowanych ziemniaków i otwarta puszka tuńczyka. Nie lubię marnowania jedzenia, wiec spontanicznie wyszedł mi szybki i pyszny obiad:

Kotlety ziemniaczane z tuńczykiem w panierce z płatków jaglanych, jogurt naturalny ze szczypiorkiem i surówka wczorajsza z kapusty i marchewki. Pyyyycha!!

Moje 4 kotlety mają w składzie:

- mała miseczka ugotowanych i utluczonych ziemniaków (oczywiście posolonych)
- tuńczyk z puszki
- jajko
- odrobina mąki bezglutenowej,  bo masa była trochę za rzadka
- płatki jaglane do panierowania (akurat takie miałam i wyjątkowo dobrze sprawdziły się w tej roli. Myślę,  że pokruszone płatki kukurydziane albo bułka tarta dla glutenozercow będą też super)

Wszystko wymieszać,  formować kotleciki, panierka i smażymy.
Do jogurtu naturalnego dodałam soli, bialego pieprzu i szczypiorku.
Surówka wczorajsza.
10 minut roboty. Pyszny obiad. Pachnie w całym domu!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz